Start-up fino gaat partnership aan met marktleider Fiducia & GAD IT Plc

17.12.2018

De baanbrekende producten van fino, de Account Switching Service en de Account Switching Aid, zijn al in gebruik bij meer dan 300 partners. Nu is het in Kassel gevestigde FinTech-bedrijf verheugd aan te kondigen dat Fiducia & GAD IT Plc, de dienstverlener op het gebied van informatietechnologie voor het bedrijf FinanzGruppe, met onmiddellijke ingang tot deze partners zal worden gerekend.

Dit betekent dat ongeveer 900 Volks- en Raiffeisenbanken, evenals tal van particuliere banken, gebruikers zullen zijn van het nieuwe product agree21Kontowechsel, dat gebaseerd is op de fino Switching Service.

“De samenwerking met Fiducia & GAD IT Plc is een nieuwe mijlpaal in de geschiedenis van onze start-up. We zijn blij dat we zo’n opmerkelijke partner hebben gekregen voor onze producten ”, benadrukt oprichter en CEO Florian Christ.

Samen willen fino en Fiducia & GAD IT Plc hun ervaring en klantgerichtheid bundelen om hun gebruikers een nog betere en veiligere financiële afhandeling mogelijk te maken.