FINUX – een nadere blik op uw eigen onderneming

18.07.2018

Kassel. Bedrijven nemen vaak een lange tijd om vragen te beantwoorden met betrekking tot liquiditeit, kredietwaardigheid of de belangrijkste leveranciers. Het is moeilijk om het “snelle” overzicht te krijgen dat ondernemers willen. Dit wordt met name problematisch wanneer dergelijke informatie nodig is tijdens een zakenreis, omdat antwoorden vaak alleen mogelijk zijn met behulp van collega’s. FINUX brengt verandering. Nu kunnen consultants zich volledig concentreren op hun vakgebied en zich volledig voorbereiden op afspraken met zakelijke klanten – zonder de lastige basis of documentreviews.

De belangrijkste bedrijfsgegevens in één oogopslag
Nadat de oplossing van fino is verbonden met het zakelijke account, kan alle informatie in realtime worden opgevraagd: meteen en in één oogopslag. De kern van FINUX is de liquidatieberekening, aangevuld met een intelligente voorspellingsfunctie. Met visueel aantrekkelijke schermen haalt FINUX relevante informatie op van alle zakelijke bankrekeningen en de aangesloten financiële boekhoudafdeling – kortom alle informatie die ertoe doet bij het nemen van beslissingen. Belangrijke klanten en leveranciers worden niet alleen verrijkt en gekoppeld aan meer gegevens, maar ze worden ook gepresenteerd in relatie tot de eigen onderneming. De combinatie van slimme waarschuwingen, slimme acties en openbare informatie verwijst zakelijke klanten naar aanbevolen acties, b.v. wanneer een gebeurtenis van een leverancier een impact kan hebben op de supply chain.

Wat maakt dit product zo uniek? In plaats van afzonderlijke modules biedt FINUX in één oogopslag een volledige evaluatie van de financiële boekhouding. Besluitvormers kunnen dus afzien van verouderde oplossingen en beschikken over een slim product om hen in alle financiële zaken te ondersteunen.

Met deze informatie kunnen gebruikers nieuwe consultancybenaderingen vinden en de interesses van hun klanten meer individueel uitbreiden. Dat helpt niet alleen bedrijven, maar draagt ​​ook bij aan het versterken van de marktpositie van de bank door duurzame klantentrouw te creëren.