fino wint plaats in Duits Accelerator Tech Program

11.10.2018

Kassel. Bij Celebrating Innovation in Keulen op 10 oktober werd fino geselecteerd als deelnemer voor het Duitse Accelerator Tech Program. Partnering-Pro Christian Heimrich vertegenwoordigde fino in situ.

Het finoteam is altijd gefascineerd geweest door Silicon Valley en de oprichtersatmosfeer. Na een korte reis daar in de vroege zomer wisten oprichters Florian Christ en Lena Justen: “We willen hier ook terechtkomen.” Nu, slechts een paar maanden later, is die wens werkelijkheid geworden.

fino is geselecteerd voor het Duitse Accelerator Tech Program. Gisteravond werd het bedrijf tijdens Celebrating Innovation in Keulen uitgeroepen tot winnaar. Nu ligt een leerzame tijd in San Francisco en New York voor het team, waarin fino ondersteuning van het Duitse Accelerator Tech Program zal ontvangen voor de marktlancering in de VS. Bootcamps, workshops, mentorbijeenkomsten en netwerken staan op de agenda.