fino gekroond tot digitaal kampioen Midwest

13.06.2018

Kassel. Hoewel we bij fino niet op onze lauweren rusten, maar in plaats daarvan continu werken aan het ontwikkelen van verdere digitale financiële oplossingen, zijn we verheugd over het winnen van de Digital Champions Award Midwest. fino werd geëerd met de prijs, die wordt uitgereikt door Deutsche Telekom AG en Wirtschaftswoche, in de categorie “Digitale producten en diensten”.

“Als digitale onderneming zijn we natuurlijk bijzonder verheugd om als‘ Digital Champion ’te worden geëerd. De prijs via Deutsche Telekom en Wirtschaftswoche betekent veel voor ons ”, zegt Alexander Vey, Head of Technology bij fino.

Alexander Vey en Manuel Jäger ontvingen de prijs tijdens de prijsuitreiking tijdens een galadiner en zakelijk evenement in het oude industrieterrein Fredenhagen in Offenbach. “Fino staat voor intelligente algoritmen voor bankrekeninganalyse”, verklaarde Telekom ter bevestiging van de prijs.

Afgezien van de prijsuitreiking, was een van de hoogtepunten van het programma de belangrijkste noot van Dr. Wladimir Klitschko: “Telekom heeft de producten die het leven van mensen gemakkelijker maken”, zei de voormalige zwaargewicht wereldkampioen, waaronder fino in deze verklaring. Het bedrijf biedt immers wel producten aan om het financiële leven van bedrijven en particulieren te vereenvoudigen.

Door de Midwest Awards te winnen in de regionale voorlopige beslissing, wordt fino automatisch genomineerd voor de nationale Digital Champions Award. De prijsuitreiking vindt plaats in november in Keulen.